torsdag 1. september 2011

customized ulldress

Høsten er her, med forkjølelser og alt som hører med!
Snart er det tid for ulltøy, og etter en tur på noa noa ble jeg inspirert til å gjøre noe med ulltøyet lillesøster arver etter storebror! (Jeg syns ikke jeg kunne forsvare å kjøpe en nydelig ulldress til 600kr, når vi har en helt ok etter storebror, selvom jeg hadde veldig lyst;))
Dermed var det bare å finne frem brodersakene:




Veldig enkel og rask oppfriskning av ulldressen!


Ha en fin høstdag!

4 kommentarer:

  1. sååå smart og såå lekkert! jeg kjenner til samme følelsen når jeg også har en liten jente og en litt større gutt....men når man kan trylle om klærne og gjøre de så vakre så er det jo ikke noe problem.
    og PS. smykkene under var også super duper søte!

    SvarSlett
  2. Ja, vaffelsøm er morro! :)

    Du kan trylle jo!!
    Det ble jo et annet plagg.
    Perfekt til lillesøster...

    Fin hælg te dæ!

    SvarSlett
  3. Åh. Den ble jo helt bedårende! <3 Enig med deg - gammelt og fortsatt funksjonelt må rett og slett få fortrinnsrett fremfor nye ting, hvor fine de enn måtte være! :) (I alle fall i de ALLER fleste tilfeller! ;) )

    Ha en kjempefin helg!

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)