lørdag 24. september 2011

Dagens..

Ble noen ting med hjem fra loppemarked i dag også, gitt.

Er veldig fornøyd med disse stooore plakatene, en med alfabetet og en med tall. 



Så søte illustrasjoner!
En plakat til hvert av barna:)

Jeg fant også endel søte stoffer, flere blondebrikker (nå blir det snart lampe!), lite brodert bambibilde (rammen skal få ny farge), og noen søte, julete strieduker (som skal få bli noe helt annet;)






Jeg fant også endel hjemmestrikket barnetøy, som jeg glemte å ta bilde av..

Alt i alt, ganske fornøyd:) -Selvom jeg glemte å se etter kopper og sånt, til å lage stettefat..ja ja, det får bli neste gang.

Ha en flott kveld!

11 kommentarer:

  1. Fiiine ting! Mange nydelige stoffer! Lurer på om storesøster har et helt likt bambibilde?! Fint i alle fall. :-)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Å fytti, de plakatene var kjempenydelige!!

    Gleder meg til å se den vakre lampa di når den blir ferdig :) Fin kveill! Klæm

    SvarSlett
  3. Altså, det er litt rart at vi var på samme loppis, og jeg var der først.Så ingen av disse deilighetene, men jeg fant et stort heklesengeteppe.

    SvarSlett
  4. Helt nydelige plakater! De hadde jeg vært fornøyd med, ja:-)

    SvarSlett
  5. Oioioi, så mye fint!! :D Ha ei fortsatt fin helg! KLEM.

    SvarSlett
  6. Hei igjen! Jeg ble så nysgjerrig på den vimpelrekka.. Har du vist den frem her på bloggen din? Jeg finner ikke den.. Link, please??

    SvarSlett
  7. Så mange flotte ting du fant på loppemarkedet. Man kan noen ganger være heldig å finne flotte ting. Ha en flott lørdagskveld

    SvarSlett
  8. <åh du er heldige du:) Jeg går glipp av hele loppisperioden her i sverige..Men har jo heldighvis mine faste steder jeg kan dra til! ;)

    SvarSlett
  9. Den vimpelrekka var kjempesøt, takk for tips:-) Og du og du, for et herlig Elvis-bilde du har på stua!

    SvarSlett
  10. Oi så mange kupp du har gjort.

    Jeg rydder heller ikke i skapet nettopp fordi jeg da ser hvor mye ubrukelige klær jeg har,
    og hvor lite som blir igjen.

    Jeg er forresten også en mester på å utsette ting til siste liten.

    SvarSlett
  11. så mange flotte saker!!
    skikkelig heldig!
    og den lykten laget av glasslokk var sååå fin, lur du er :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)