fredag 2. september 2011

En liten haug søte bruktfunn

I går åpnet det en ny bruktbutikk her i nærheten, og da måtte jeg en tur innom!
Jeg fant så søte ting - synes jeg selv:)


Jeg fant en søt barnekopp, et nusselig fat og en Disney kakeboks, med Tornerose. 


 Billig var det der og! 25 kr. for kakeboksen og 3 kr. for koppen, blandt annet:)

Jeg fant også en kul løper, masse vakre, håndbroderte lommetørkler, og enda flere blondebrikker til lampeprosjektet mitt. 


Løperen skal få være løper littegrann, før den kanskje blir puter. Lommetørklene skal aplikeres både her og der etterhvert.

Og i morgen er det loppemarked!! Jippi! (Jeg skal riktignok ha med meg mine to små, så det blir ikke den store skattejakten)
Jeg håper på å bli kvitt den gul-orange parketten i stuen i helgen også...men mannen må plutselig jobbe, så vi får se hva vi får gjort. Litt ihvertfall, håper jeg:)

God helg!

10 kommentarer:

  1. Så fine ting :o) Kjekt å ha bruktbutikk i nærleiken! Eg skal også på loppis i morgon - det årlege lionsClub loppemarkedet. Kos deg!

    SvarSlett
  2. Fine ting!:)
    Loppis er topp, jeg skal på 2 store i morgen og håper jeg finner noen herlige skatter!! :)

    KLEM

    SvarSlett
  3. Så mange skatter du fant!
    Lykken må være en bruktbutikk i nærheten :)

    Gleder meg til å se lampa di når
    den er ferdig...Hekladukene var skikkelig vakre.

    Kos dæ på loppis i mårra da :)

    SvarSlett
  4. Herlige loppefunn!! Den koppen var supersøt :)
    Ha en fin lørdag :)
    KLæm

    SvarSlett
  5. Å, loppis er så gøy! Og barnekoppen var helt fantastisk fin, den ser gammel ut.
    Gleder meg til loppissesongen starter for fullt, og regner med å gjøre maange kupp, mens lille bebisen sover fredfullt i vognen sin gjennom hele seansen. Joda. Og tusen takk for hyggelig beibihilsen!

    SvarSlett
  6. Herlig, herlig med flotte bruktfunn:-) Håper det blir loppis-boom i høst for jeg kjenner jeg har litt "cravings" etter nygamle ting;-)
    Nyt helgen!

    SvarSlett
  7. Åh fine saker du har funnet deg!
    Håper loppisen gikk bra i dag. Her i Oslo rakk jeg innom 2 og det var mildt sagt ubehagelig. Makan til trykk, selv på en regnværsdag. Jeg liker virkelig ikke stress på skattejakt ;)
    Skulle ønske jeg bodde litt mer i ukant norge.. (når det kommer til loppiser) eller enda bedre, jobbe på et og kunne gått rolig gjennom sakene FØR det åpnet. Hihi.

    SvarSlett
  8. Koppen var berre supersøt! Håper det vart nokre skattar i dag også!!

    SvarSlett
  9. Kjempe søte ting!*smile*
    ....fallt for den søte barnekoppen der! Helt nydelig*smile*

    ...og du, de bokstavklossene du har i headeren din....har du dem? De var utrooooolig flotte!*misunnelig**blunkesmil*

    Flott kveld til deg!
    Klem klem

    SvarSlett
  10. Fin-fine lopper!! Jeg har maken boks!! :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)