søndag 11. september 2011

Forandring

Stuen er helt annerledes med lyse gulv!


Det er sååå deilig! Masse lys:)

Et blankt ark..


..som begynner å fylles opp.


Ny hylle av resirkulert papp:)
"Ny" sofa. Noen venner ville bli kvitt den. Ja takk, sa vi:)
Fargene kommer frem på en helt ny måte med lyst gulv. Og treverk blir plutselig fint.
Vi har ikke hengt opp noe på veggene ennå. Gleder meg til å velge hva som skal henge der!

Fint lampelys, og fine bøker:

Mannen har holdt på med et lite interiørprosjekt i dag også. 
Vi ble plutselig påvirket av en trend som florerer i bloggverdenen;)


Bilder kommer, kanskje i morgen!

Ønsker alle som titter innom en super uke:)

7 kommentarer:

  1. Hvite gulv er så lekkert! Og så kul hylle da! Den likte jeg virkelig!

    SvarSlett
  2. Gulvet ble dritlekkert!
    (hvis du unskylder trøndersken min ;))

    Jeg ble forøvring bråmisunnelig..hehe...
    Har prøvd å ymte frempå om det her hjemme,
    men mannen mener det blir så mye riper.
    Det må jo finnes en utvei på det, siden
    det er så mange som maler det hvitt nå...
    Eller?

    SvarSlett
  3. Oi, den hylla var jo kjempeflott! Her hjemme hadde vi vugge i resirkulert papp, også har vi tre lekekasser som kan brukes som krakk. Lette, fine møbler Ü
    Gulvet ble virkelig lekkert! For ikke å snakke om oppussing av ulldressen under her, den ble jo kjempefin!

    SvarSlett
  4. Så fint det blir!! Gøyt å se bildene etterhvert som rommet fyltes opp.. Superfin hylle- den gjorde seg virkelig godt :)

    SvarSlett
  5. Lekkert!!!
    Elsker lyse gulv og den resirulerte papphylla var bare rå tøff.
    Tusen takk!
    Nå ble jeg kjempe inspirert :o)

    Klem :o)

    SvarSlett
  6. Så morro at dere også var på kinon på søndag da :)

    SvarSlett
  7. Fint, fint, FINT!!! :-)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)