lørdag 17. september 2011

Utfordring hos Lidyll

Lidyll vil se stilleben i sin utfordring!

Jeg lager rett som det er små stilleben rundtomkring..
I dag har jeg laget et med bildet jeg kjøpte på loppemarked i dag.




Jeg har tatt utgangspunkt i bildet sine farger og nyanser.

Bordet det står på er forresten vårt nysnekrede pallebord:) 
Mannen festet noen værbitte planker oppå, for å få en tettere bordplate.
Inni har vi tv-boks (kjøpte nemlig ny tv i går, etter et halvt år uten:), dvd-spiller, airport osv.

En liten loppistur ble det altså i dag.
Det er ikke lett å gjøre de store kuppene med to små på slep, altså!
-Men litt klarer man alltids å få med seg hjem;)

Ha en god lørdags kveld!





6 kommentarer:

  1. Liker funnet ditt!
    Ønsker deg en fin lørdag :)

    SvarSlett
  2. Fine saker.Jeg tenker fortsatt på skuvsengen, håper den er der i morgen.

    SvarSlett
  3. Jeg er imponert over hva du har klart å finne med to barn som skal passes på også. Fine ting :)

    SvarSlett
  4. Det billede med Jesus er helt fantastisk, de er ikke nemme at finde i Danmark desværre.
    God søndag
    Eva

    SvarSlett
  5. Hei hei!
    Jeg deltar også på Lidyll sin utfordring og måtte selvfølgelig se på alle andres bidrag!

    Nydelige stilleben du deltar med, elsket spesielt den flakongen som er korket igjen med fuglen... hihi! Søt!

    Fabelaktig helg til deg!
    Maia

    SvarSlett
  6. Hei du!
    Så utrolig gøy at du hang deg på utfordringen min! Det er liksom det at folk gidder henge seg på som gjør sånt noe gøy!*smile*

    ...Herlig! Kjemp flott bidrag!*smile*Den søøøøte minikofferten med prikker på da! Du vet sikkert at jeg er svak for prikker...*hihi* Men kjempe flott var det!

    ..det er fortsatt endel tid igjen på denne utfordringen, men når tiden løper ut, er det tid for avstemmning og kåring av vinner inne hos meg*smile* Det er jo selvfølgelig en gevinst til vinneren*blunkesmil*

    Ønsker deg en flott uke!
    Klem fra meg

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)